Dag 0 - Arnhem

26 september 2021 - Arnhem, Nederland

Vandaag rond een uur of één vertrokken uit Deventer, min of in een strakke lijn naar Arnhem Noord, naar de StayOkay.

via Klarenbeek, Loenen, Loenermark en langs Terlet naar Arnhem Noord.

een kilometertje na Loenen, smalle weg en smal, minimaal verhard fietspad er naast.

Plots komen er van rechts twee reeën, als antilopen, eerst over de weg en daarna over het fietspad springende. Heel dichtbij,..
Ik bedoel, ik hoefde niet te remmen om een botsing te voorkomen, maar het echt was maar een meter of 10-12 recht voor mij.

Net bekomen daarvan, glimlach naar een tegemoetkomende fietser, die net zo verrast was als ik,..steken er plots weer drie reeën over, grotere dan de eerste twee,..en dichterbij,..Weer zwevend als antilopen en zulke grote sprongen, dat je je zorgen maakt of dat goed gaat komen met de landing tussen de losse takken etc. In een paar sprongen, uit het zicht. Wat een ervaring !!!

Nog een beetje doorgeploeterd over mulle zandpaden,..op de Loenermark, niet te fietsen, dwz. met bagage,..

StayOkay is prima, -  dank Frank,..- goede optie.

Hapje gegeten in opgehipte volkswijk Klarendal, stukje naar beneden. Terug was toch even zweten,..was dat hoogteverschil in Arnhem en omstreken wat vergeten.

Lekker tripel biertje nu, TV,..op tijd naar bed, en vroeg op.

1. Suze Beerten:
    26 september 2021
    Mooi begin van je tocht,
    Vergeet je niet te genieten?
    Van alles, nature, complicaties, aangename inspanning?
  2. Eric Visser:
    26 september 2021