DAG 29 - NOORWEGEN : Bjornndalen - Kristiansand

10 augustus 2022 - Vennesla, Noorwegen

Gisteravond - Op tijd naar bed,..net in mijn eerste REM-slaap, scheuren er om 23:00 uur,..een aantal motoren de camping op,..

Ronkende motoren, nog even rondrijden voor een goed plaatsje, en met koplampen locatie zoeken,..

Twee van de drie tentjes moesten blijkbaar vlakbij mijn tent opgezet worden,..op 3 en 5 m afstand,..met hun hoofdlampen, als vuurtorens mijn tent verlichten, steeds,..

Uiteindelijk stonden die twee,..maar in de derde tent moesten ook nog de gebeurtenissen van deze dag, mss van de hele week worden besproken in luid Duits,..tot 00:30 uur. De kerels + dame in hun twee tentjes dichterbij, waren Polen.

Kortom wat mindere nacht,..als understatement.

Rond 9:45 op weg,..tent droog,..Geloof 28km,..veel naar beneden,..nog wat klein geld besteed aan ijsjes, wachtende op de boot.

Redelijk laat op de boot,..maar uiteindelijk toch niet ideaal qua locatie,..maar we gaan het zien morgen.

Lekkere biertjes gedronken,..eerste in een maand,..wijn bij het eten,..HEERLIJK weer.

Morgen nog even treintjes,..

- Eemshaven - Groningen

- Groningen - Zwolle

- Zwolle - Deventer,..en dan

THUIS 👍🎉🙏

1. Rene:
    10 augustus 2022
    Behouden vaart wederom Eric en wel thuis! Mooi dat je het (bijna) hebt volbracht en mooi om via je blog je reis mee te beleven. Tot gauw!
  2. Heleen:
    10 augustus 2022
    Dank voor het volgen van je mooie reis! Wel thuis! En ik ga het je zeer beslist niet nadoen 😉.
  3. Eric Visser:
    10 augustus 2022
    Gewoon klein beginnen in Groningen en dan steeds Noordelijker,..Kun jij ook!!
  4. Heleen:
    11 augustus 2022
    Ik hou het eerst even bij de Utrechtse Heuvelrug. Dat is berg genoeg voor mij.😂
    Knuffel voor Jets!
    You did it 💪 🏆🚴‍♂️🏅
  5. Eric Visser:
    12 augustus 2022
    Dat is in ieder geval een mooi gebied,..en prima voor de ‘berg-spier’ ontwikkeling, lijkt me.

Dank je wel !!