Voorbereidingen (2)

30 juli 2021 - Deventer, Nederland

Morgen om 10.20 uur de trein naar Berlijn, dan 1,5 uur later de trein naar Praag.

Alles ingepakt in twee zgn. kleine Ortlieb-tassen achterop,..een grote waterdichte tas op de bagagedrager en een rol met kleren, toilettas op het stuur,..                                                                                       Samen 22 kg,.. Dat is wel mooi met een zwaardere tent, stoeltje etc.

De laatste week niet veel meer gefietst, het botste met mijn krachttraining op Ma. en op Di kreeg ik last van mijn rug,..Dat is nu bijna over, gelukkig.

In Praag hotel geboekt voor drie nachten, kom aan om 21.35 uur aan, hotel is ongeveer tegenover station, dus dat is mooi. Dan twee dagen Praag bekijken en wat rondfietsen. Ben benieuwd.

De planning is om daarna in een of twee dagen naar Plzen te fietsen,..is 115 km, met flinke heuvels onderweg. Laat het van het weer, rug en wind afhangen,...of ik onderweg stop, of doorfiets.                    Dan een dagje Plzen, met idd. dat biertje daar,..;-) Waarschijnlijk hotelletje. Dan in twee dagen naar Regensburg fietsen waar mijn eigenlijke route, terug naar Deventer begint.

Ik fiets de zgn. Limes-route    https://www.europafietsers.nl/fietsroutes/limes-fietsroute    Kopieer de link voor verdere info - en dan wel het zgn. eerste deel, terug.

Ik denk dat ik denk dat ik in totaal een week of drie onderweg ben. Zal jullie op de hoogte proberen te houden met een foto, stukje tekst van mijn (fiets-)ervaringen.

1. Peter:
    30 juli 2021
    Ziet er goed uit Eric. Veel succes
  2. Wout:
    30 juli 2021
    Aan de voorbereiding zal het niet liggen, we wensen je een goede en fijne fietstocht.