Dag 7 - Sankt Vith (B) naar Kornelimünster (D)

5 oktober 2021 - Kornelimünster, Duitsland

Na een goed ontbijt en de Zondagse rustdag,..goed gekozen want was echt heel slecht weer. Niets gedaan die dag, paar boodschapjes, en verder wat rondgehangen, Koffie, thee gezet, en Parijn Roubaix geken,..

Toen ik weer op de fiets zat, kreeg ik direct maagkrampen,..zeer onprettig,..en ondanks dat het Ravelpad slechts 2% vals plat is, moest ik m’n best doen om boven de 10km per uur te komen, voelde me niet goed. Paar uur doorgefietst, dwz. meer gekropen,..toen uiteindelijk ook de zon doorkwam, even gestopt,..maar ook het het droge koekje,..viel niet goed. Kon ook niet aan eten, of drinken denken,..Kortom toch wat malaise, rillingen.

Had 75 km te fietsen,..na een km of 50 normaliseerde alles enigszins,…

Op het einde nog wat heuvels,..wat boodschapjes gedaan.

Aangekomen bij de AirBnB host, prachtig appartement, naast zijn woning,..ik direct gedouched, twee paracetamol,..en bijna 2 uur geslapen

Voelde me nog wel slapjes, maar had wel weer trek, dus naar het enige restaurant in het toch trieste stadje gelopen,..grote salade, met Argentijnse repen vlees,..en een belachelijk groot bord spaghetti, waar ik na de helft mijn meerdere in moest herkennen. Tezamen met twee glazen bitter lemon, dacht ik wel weer op de weg terug te zijn,..En dat was ook zo,..

Goed geslapen en voel me een stuk beter.

Nu op weg naar iets boven Roermond, Swalmen,..en dat is 75 km,..maar met veel hoogteverschil in mijn voordeel,..dalend dus,..

1. Peter:
    5 oktober 2021