DAG -1 : Onderweg

22 april 2022 - Huy, Belgiƫ

Vanochtend om 11:30 de trein uit Deventer,..J hielp met de tassen en instappen šŸ™.

Op weg naar Utrecht,..in de fietscoupĆ© stond een fietser, die een route voor-fietste voor een organisatie, genaamd Boat & Bike, die met een kleine, of grotere boot, groepen of individuen een eet en slaapplaats bieden, waarbij de fietsers hun route fietsen,ā€¦leuk concept, lijkt me.

Op tijd in Utrecht, stukje fietsen, naar Leidse Rijn,..stuur draaien voor handig transport, voordragers eraf en wachten op de bus.

Op enig moment bij het fietsen inpakken raakte er iemand gewond, aan zijn oog, ik denk doordat er span-elastiek losschoot oid.,..bloedde flink,..ambulance gebeld en volgens mij is hij niet ingestapt,..Vervelend.

Toen,..op enig moment,..ik stond naast de bus,..komen geheel onverwacht neef Cees en zijn vrouw Heleen aanlopen. In een flits dacht ik, dat is toevallig,..ook met deze bus,..Maar nee, ze kwamen mij uitzwaaien. Ontzettend leuk,..ze hadden flink moeten zoeken, want contact met J had niet het adres opgeleverd, dus uiteindelijk via het bedrijf, locatie achterhaald,..Leuk idee,..Dank šŸ‘šŸ™.

Uiteindelijk 30 min later weg,..en overal flinke file,..maar geen opstappers in Maastricht, Luik ontlopen voor verwachte file, korte dinnerstop bij Huy,..van de muur inderdaad šŸšµ, dus waarschijnlijk al wat tijd ingehaald.

Nu weer 3-4 doorrijden en dan weer een stop.

Zit lekker achterin,..

Fotos zet ik er later bij

Fotoā€™s

1. Heleen Berendsen:
    22 april 2022
    Leuk om je uit te zwaaien man!
    Veel plezier.
  2. Peter: