DAG 20 - Weywertz (B) naar Melick (NL)

11 mei 2022 - Melick, Nederland

In mijn verder prima B&B,..niet zo goed geslapen,..Afgezien van de kleine kamer,..geen probleem,..was het bed ook wat kort,..en het kraakte verschrikkelijk bij elke beweging.

Het ontbijt was prima,..er waren zelfs speciaal broodjes gehaald voor mijn lunchpakket,..Deze mensen deden er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken,..het was aandoenlijk,..Maar ook warm,..werd uitgezwaaid!!

snel zat ik weer op de Vennbahn,…grote stukken OF vals plat omhoog,..OF vals plat naar beneden,…

De Vennbahn loopt door Aachen verder naar Heerlen,..Vanaf Aachen heb ik een eigen route genomen,..flinke stukken kwamen overeen met wat ik vorig jaar reeds fietste,…Toch ook nog, - dus weer -,steile stukken,..maar over de dag gezien ging het naar beneden.

Had geen duidelijk camping doel,..maar met lunch pakket,..plus paar keer koude drankjes ingeslagen, ging het redelijk soepel.

Op een paar km van Roermond, dacht ik,..na boodschapjes te hebben gedaan,.eens kijken of er niet dichterbij een camping is,..dan Roermond. En ja,..in Melick,..                        Prima camping,..niets op aan te merken,..en de eigenaresse komt voor de fietsers thee of koffie brengen op afgesproken tijd,..     Wat een service,..                         Ben overigens de enige fietser,..Dat terzijde.

Heb een reservering open staan in Tolkamer, zodra accoord,..neem ik contact op met een oud-Shell collega,..voor een borrel en hapje eten, op Vr. avond. Paar jaar terug hem daar toen ook ontmoet,..Was leuk. We’ll see,..In dat geval zou ik dan Za. reeds naar huis fietsen

- Vandaag 119 km en 331 hm

- Totaal 1255 km en  10090 hm

1. Heleen Berendsen:
    11 mei 2022
    Wat een breakfast Eric, kun je wel een tripje op trappen!
  2. Frits:
    12 mei 2022