DAG 17 - NOORWEGEN : Jerpstad - Orkanger

29 juli 2022 - Orkanger, Noorwegen

Vanochtend vroeg weg,..07:20 uur,..omdat iedereen al vroeg door het krakende huis liep te bewegen,..Dus er ook maar uit.

Het eerste plaatsje had gelukkig een Spar,..ontbijtje,..en verder.De daaropvolgende plaats,..had ik gepland voor koffie,..maar er was weinig, eigenlijk heel weinig,..en ik was duidelijk te vroeg,..Een paar vieze hellingtjes moest ik ‘duwen’,..maar verder een prima rit.

Half 12 op de camping,..lekker plekje,..in de middag even naar stadje gefietst,..paar minuten,..Eigenlijk het eerste stadje wat je met een beetje extra,..best gezellig zou kunnen noemen,..Zelfs een terrasje,..bij een soort handwerkwinkel, annex souvenir-shop, maar ook een goede koffie, lunchroom,..met terras dus. En ook twee ‘malls’,…

Verder pizzatenten, een Noors restaurant en zelfs een Irish-pub.

Op de camping had men een houtoven, voor pizza-avond op Vrijdag,..best een goede pizza,..!!

Morgen proberen uit te slapen,..dan nog een beetje stadje,..boodschapjes,..beetje zon,..kortom rustdag,..best relaxed.

Zondag wat minder weer,..maar niet zo slecht als het leek eerder,..

Paar fotos weer bijgevoegd,..