DAG 27 - NOORWEGEN : Kongsberg - Vennesla (trein) EN Vennesla - Bjønndalen (fiets)

8 augustus 2022 - Øvrebø, Noorwegen

Vanochtend om 10:38 de trein,..die kwam met 20 min vertraging. Fiets en bagage er ingetild,..conducteur deed de rest,..service!!
Ik vertelde, vroeg,..dat ik niet zoals mijn ticket aangaf, naar Kristiansand zou gaan,..maar één stop eerder de trein uit wilde, in Vennesla,..Geen probleem.

Drie uur later, werd de bagage en de fiets, weer netjes aan gegeven,..waar ik voor bedankte,..Allemaal goed geregeld, hier in Noorwegen.

Via een boodschap….toch weer een flink aantal hoogtemeters te doen, op de 12-13 km naar de.camping,… simpel,..maar prima.

Morgen ga ik op de fiets een stukje terug,..en ja dan moet ik ook weer die heuvel op,..daarna,..maar dan zonder bagage,..😁 Er is hier nl. vlakbij een mogelijheid van een wandeling langs - en op een pad, met bruggen, en meer,..waar men vroeger de boomstammen in - en over naar het dal transporteerde,..die gleden dan naar beneden,..Dit is het enige voorbeeld van zo iets,..min of meer nog intact,..in Noorwegen.

Is ook een toeristisch iets, vanwege de natuur,..de bouwsels etc.,..

Enfin,..ben benieuwd,..daarna - of daarvoor nog een boodschapje en dan de laatste dag, nacht in Noorwegen,..

Nog een paarfotos bijgevoegd,..

1. Suze Beerten:
    8 augustus 2022
    Wat een prachtige foto's weer. Koddig tafeltje hebben de voor je klaargezet 😀