DAG 26 - NOORWEGEN : Drammen - Kongsberg

7 augustus 2022 - Kongsberg, Noorwegen

Gisteravond vroeg naar bed, wolken, geen late zon meer en harde koude wind. Vanochtend 6:30 begon er (te) hard een 2 uur durende Spaanse conversatie,..op een manier zodanig of men ruzie heeft,..en misschien was dat ook wel zo. Kortom vroeg wakker en ongeveer de gehele camping dwz. binnen een straal van 150m.

Desondanks pas om 9:45 uur op de fiets,..bekende route terug naar Kongsberg,..kon me nog herinneren,..veel dalen van toen,..en dat was natuurlijk nu geen pré,..maar uiteindelijk viel het mee, op twee kleine stukjes na.

Bij het hotel,..inchecken,..u heeft twee boekingen,..Welnu,..ik wil maar 1kamer. Booking.com issue,..Ik had meende ik, reeds een kamer geboekt,..een tijd terug,..maar toen ik paar dagen terug bevestiging zocht in mail, of op Booking.com site,..niets. Dus opnieuw geboekt,..nu met bevestiging en zichtbaar als zodanig op hun website.Blijkbaar de eerste echter wel doorgekomen bij hotel,..en dus ook de tweede. Uiteindelijk receptioniste in conclaaf met B.,..en na een paar min., parallel aan haar gesprek wordt ik ook gebeld,..of men een van de boekingen kon cancellen,…aan het einde toch allemaal goed gekomen,..dwz. 1x betaald.

Morgen 10:30 uur,..trein naar Vennesla,..een stop voor Kristiansand,..2n, 1d camping,..in een mooi gebied.

Slechts 1 foto,…toegevoegd

1. Frits:
    8 augustus 2022
    Grappige foto! Mooi slot.