DAG 16 - NOORWEGEN : Meslo - Jerpstad

28 juli 2022 - Meldal, Noorwegen

Vanochtend een relaxt ontbijt,..met z’n 7-en,..lopers gingen half uurtje eerder weg,..ik om 09:30 uur.,..Ik had dan ook maar 20 km te gaan,..bleek uiteindelijk 25km,…wel even gestopt, verkeerd gereden en twee keer ‘geduwd’,..was vroeg bij de herberg,..Prima eigen kamer,..geen maaltijden,…dus een flinke portie spaghetti gekookt in de huiskamer, annex keuken,..met pesto, sardines,…Ging wel,..👍😡,..meer veel, dan lekker

Ben, uit Dongen, plus de twee Duitsers en ook de Zwitserse, zijn ook weer hier.

In het kader van kleine dag-etappes,..had ik al een volgende herberg gemailed,..maar ‘second-thoughts’ rond het weer deed me anders besluiten.

Ik fiets morgen nu een etappe van rond 40km, hoop dan rond de middag te arriveren op een camping in Orkanger,..met een mooie route daarheen, langs de Orkdalfjorden,..camping ligtvlak bij stadje,..blijf daar dan twee nachten, met het nu geplande in ieder geval 2d redelijk mooie weer.

Daarna zakt het weer wat in,..regen, wat kouder,…doe ik nog 1 nachtje een iets verderop gelegen camping,..en dan ben ik redelijk in de buurt van mijn laatste herberg,..

Paar fotos bijgeplaatst.

Zowel de lopers, als ook ik, merken dat er mentaal iets omdraait,..bijna bij het einde,..de grootste ‘ellende’ ontberingen gehad,..zeg maar,..en al een beetje terugkijken,..Aan de andere kant,..ik heb nog 13d alvorens de boot vertrekt,..dus ook nog veel dingen te zien te doen, te bekijken,..Maar het einde van zo’n gemeenschappelijk, ook gedeelde tocht, pelgrimstocht, maakt ook dat je dit toch afsluit,..

Enfin,..neem aan dat jullie dit snappen.