Dag 30 - Courtisols naar Dun-sur-Meuse

30 juni 2024 - Dun-sur-Meuse, Frankrijk

Vanochtend mooi op tijd wakker, rustig ingepakt, alles naar beneden en kreeg toen nog home-made yoghurt aangeboden, maar ik had reeds ontbeten en ook geen tijd meer voor,…wel vriendelijk!!

Langs de bakker, 2 PoR,..en weer op weg, stadje uit, direct weer ‘rolling-hills’,..Kwam direct weer in de mood van gisteren en voorzag een zware dag,..Maar de heuvels werden langzaam minder lang, minder steil en toen ik een beetje naar het Oosten ging fietsen, beetje WNW windje in de rug,..en leek het allemaal wat vriendelijker. De miezer-regen, soms meer mist-druppels klaarde ook op,..En door deze kleine plusjes, was het een betere dag dan gisteren 👍😁

Ik kwam door een gebied, waar ik vorig jaar met de Frontlijnroute ook doorheen kwam,..Heb nu de grote begraafplaatsen overgeslagen.

De hoogtemeters zaten in de tweede helft van de route vandaag maar het was niet steil, en dan gaat het wel.

Op de camping aangekomen, een stel wat mij 2d terug had gezien op de camping in Arcis,..ik had hen niet gezien,..

Leuke lui, uit de Hoekse Waard, bij R’dam,..NL - B - Fr - Zuid-Spanje en andere route door deze landen terug,..Pffff.Al 3m onderweg

Vanavond hapje eten met hen.

Onderweg foto’s gemaakt, waarbij de uitgestrektheid dus moeilijk is te vangen, net als gisteren,..laat staan gecombineerd met de vogelgeluiden die je dan ook hoort. En soms is het ‘gewoon’ stil.

- Vandaag 83,82 km met 636 hm

- Totaal 1589.3 km met 16373 hm

1. Heleen:
    30 juni 2024
    Zo, flinke tocht! Morgen de grens over naar België? Dan ben je heel Frankrijk doorgefietst. Wow! 🎉💪🚴‍♂️🦋☀️
  2. Eric Visser:
    30 juni 2024
    Ja, morgen België,..👍
  3. Jan Blum:
    1 juli 2024
    Hi Eric. Kan me voorstellen als ik naar die foto's kijk dat het voelt dat je zit op de road naar nowhere :-)
  4. Gert Engel:
    1 juli 2024
    Top Eric, wij weer terug in Frankrijk en jij vandaag naar België! Plezier en sterkte met het vervolg van je reis !! Gert en Ella
  5. Eric Visser:
    3 juli 2024
    Dank jullie wel,..Lekker genieten daar!!

Jouw reactie