Drie dagen Lemele en Lemelerberg, met Jetske

8 juli 2020 - Lemele, Nederland

Ma-ochtend na de koffie vertrokken, 30 min. gepland; echter een omleiding door wegwerkzaamheden en een bord met een A, die we misten, daardoor werd het toch nog een leuk ritje.

Ma-middag wandeling, veelal in de regen, 3maal geschuild, het was te erg om door te lopen.

Di-dag, een tochtje gefietst,..had een tochtje uitgezet van 42 km,..na een paar km, mooi stuk langs de Regge; koffie met,..in Den Ham,..ook boodschappen.

De rest van de fietstocht ook flink regen, paar keer gestopt onder grote boom, zonder eikenprocessierups,..ik aan het einde nog de Lemelerberg, op, af, op en af gefietst, gewoon omdat het kan!!

Woensdag, uitgeslapen, koffie en toch wandelen, motregen. Zou maar 7,5 km zijn. Na een uur ons nog steeds verder van de Lemelerberg begevende, realiseren we ons dat er iets mis is met de groene pijlen,..zelfde weg teruggelopen,..uiteindelijk 11km gelopen,..van de 2.5 uur,..een half uur droog geweest,..Lunch, thee en nu lezen, in de camperbus.

Morgen naar huis,..weer wordt pas beter in het weekend.

Toch lekker even weg, gezellig met z’n tweeën!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl