Dag 13 Bad Mergentheim - Wörthe am Main

12 augustus 2021 - Wörth am Main, Duitsland

Vanochtend iets later weg dan gepland, tent nog proberen te drogen, maar duurde te lang, dus nat ingepakt.

Vanuit camping moest ik door Bad M.,..snel een bakker gevonden en in de ochtend zon, lekker ontbeten.

De route was redelijk vlak in begin, maar na een tijdje na twee klimmetjes kwam er een klim door het open veld, waarvan ik direct al inschatte dat ik dat niet ging redden,..Ik denk dat de spaghetti hier misschien ook wel een rol speelde 😀,..Nog wel twee keer geprobeerd op te stappen,..maar uiteindelijk het laatste stuk(je) wel gelopen 🙏. Daarna door een paar dorpjes en iteindelijk een heel lang stuk vals plat, voor de afwisseling naar beneden 🙏🙏Denk dat ik wel 30-49 min lekker naar beneden heb bijgetrapt.

Deze camping ook basic, maar prima,..Plaatsje aan het water Main,..schepen langs, pleziervaart, zon, biertjes, noodrantsoen opgegeten,..Heerlijk.

Morgen weer prima weer,..probeer weer op tijd op de fiets te zitten want de hete uren, bergop, met weinig horeca zijn ‘killing’,.. Ochtenden zijn prima, tot 1100 uur,..

Morgen flex dag,..weet nog niet hoe ver, waar slapen etc.,,,

1. Peter:
    12 augustus 2021
    Pittig Eric, die klimmetjes met bepakking in de hitte. Gelukkig is er ook de ontspanning