DAG 27: Hemsbach naar Kempten

27 juni 2023 - Kempten, Duitsland

Vanochtend vroeg weg, 07:00 uur op de fiets,..Weinig gebeurd,..de eerste 40 km gingen vlotjes, de laatste 40 km lastig, hopen op een winkel, tankstation of winkel, voor energie, iets kouds etc.

Om 10:00 uur zat ik bijv. al aan 0,5L kwark, met wat koude drank,..maar uiteindelijk blijft het toch gewoon doorfietsen, met de nodige stopjes. Uiteindelijk ook weer aan de Rijn,..en na een doorsteek, ook de camping aan de Rijn.

Toen ik, zoals gebruikelijk bij een NL camperaar de hamer ging lenen, werd ik direct uitgenodigd voor de koffie,..dus na de douche, even zitten kletsen met deze Brabanders,..

Morgen ook weer een lange rit,..

Planning nu is

- Wo dus lang,

- Do ook,..

- Vrijdag fiets ik in de ochtend naar Roermond, dan trein naar Nijmegen en dan een uurtje fietsen naar Millingen, pontje naar Pannerden/Tolkamer, camping Boschhof, in Herwen,..en dan bieren en hapje eten, met oud- Saudi Shell collega Jan Blum op Vrijdag,..Hoop dat dat lukt in zijn planning,..🙏🙏.