DAG 28: Kempten naar Bad Breisig

28 juni 2023 - Bad Breisig, Duitsland

Vandaag rond 06:30 op de fiets,…al snel langs de Rijn, prachtig, maar fietspaden soms redelijk, vaak echter slecht.

Mijn toch langzamerhand wat beurse zitvlak, is dan ook niet gebaar bij al dat gehobbel,..verder schiet het ook niet echt op.

Uiteindelijk bij een winkel, ontbeten buiten en weer door,..ook bij een publiek toilet de gelegenheid genomen.

Al met al gaat het wel in het begin, maar na 40-60 km,..zoals ik al eerder schreef, vaker stoppen, wat drinken,..

De eerste uren zwaar bewolkt, toen ook maar geen foto’s genomen.

In de buurt van Koblenz brak de zon door,..Nog even rond het punt gefietst waar de Moezel in de Rijn stroomt,..Gigantisch monument daar - Foto.

Toen maar door,..reed nog wat verkeerd, kwam weer goed en met weer 106 km op de teller op een kleine camping aangekomen, klein winkeltje met iig. bier,..maar ook een overdekte plek voor de tent kampeerders, banken en stoelen, Helaas ben ik vandaag de enige,..

Morgen ook weer een lange km-dag,..zal mijn zitvlak wat beter invetten 👍🙏.