Dag 10 Brochterbeck - Losser

25 april 2023 - Oldenzaal, Nederland

Niet zo goed geslapen, vlak bij verkeersweg, en na sanitaire stop, vergeten binnenrent weer dicht te doen,..best koud, vond ik,..dit verklaarde iets.

Pas om 08:00 eruit, kon het niet opbrengen eerder er uit te gaan,..koud!!

Uiteindelijk rond 10:00 uur pas op weg,..koude tegen-wind, bewolkt, weinig interessant landschappelijk, was ook niet de route uit het boekje,..meer direct,..veel fietspaden, langs wegen,..

Door de wind en laat vertrek, ging ik Deventer nooit halen, dus kalm aan gedaan op weg naar de camping vlak bij Losser.

Wind bleef stevig, af en toe zon, maar ook motregen, en zelfs hagelbuien,..zo koud was het dus.

Broodje gekocht en koffie gedronken bij bakker,..en uiteindelijk rond 1600 uur op de geplande camping, na wat boodschapjes in Losser.

Prima boerencamping, ook best luxe,..leuke variëteit van campinggasten.

Toen ik ging koken, interesse van twee schattige meisjes, die alles wilden weten,..en zeer teleurgesteld waren dat ze niet mochten zien hoe ik de saus bij de spaghetti deed, omdat ze toen zelf moesten eten. Zie de foto van hen, aan mijn picknicktafel

morgen nog 65 km naar Deventer, weinig regen, stuk minder wind,..rond de lunch thuis, heb ik gezegd.

Vandaag 70 km, 184 hm

Paar foto’s geplaatst

1. Heleen Berendsen:
    25 april 2023
    Wat een leuke meiden man, onder de snelbinders en meenemen🙋‍♂️
  2. Eric Visser:
    25 april 2023
    Ze waren idd. schattig!!
  3. Frits:
    26 april 2023
    Mooi dat het er weer (bijna) op zit. Mij leek de verhouding: Afzien versus Genieten van deze reis vrij ongunstig. Wel veel leuke foto’s, maar dat is toch vooral voor de bühne. Welkom thuis.
  4. Eric Visser:
    26 april 2023