Dag 8 - Pivietsheide - Bad Rodenfelt

23 april 2023 - Bad Rothenfelde, Duitsland

Vanochtend nog even m’n havermout en een camping-foto van de jonge vader, met dochtertje, voor zijn vrouw,..er zelf ook één gemaakt.

Via een omweg terug naar de route,..gisteren was een flinke afdaling,..dat leek me geen goed begin van de dag.

Zuid-westen wind,..overwegend tegen dus,..en wat heuvels overwegend asfalt fietspaden,…ging goed.

Beter op de fiets dan gisteren,..👍.

Wat er open was voor koffie oid., was simpelweg overbezet,..dus niet gedaan,..veel dagjesmensen, en weinig open,..dan krijg je dat.

Doorgefietst,..bij een tankstation wat koud drinken en twee Snickers,..ging prima.

De camping is een gigantische outfit,..maar kostte me slechts €12,-,..en een geweldige douche.

Er was zelfs iets van een restaurant, dus ik dacht,..NU die schnitzel etc.,..

Echter, er kon niet gepind worden,..ik had niet genoeg cash,..er viel niets te regelen, ook niet bij de receptie,..waar mijn bankpas wel werkte,..Enfin,..lekker weer mijn spaghetti-specialiteit met pesto,..tussen de regenbuien door,..Ajax ook al verloren,..Kortom, vroeg naar bed.

Morgen eens kijken hoe het gaat,..lijkt te gaan regenen midden op de dag,..misschien een lunch,..eerst pinnen ergens 👍🙏.