Dag 8 - Pivietsheide - Bad Rodenfelt

23 april 2023 - Bad Rothenfelde, Duitsland

Vanochtend nog even m’n havermout en een camping-foto van de jonge vader, met dochtertje, voor zijn vrouw,..er zelf ook één gemaakt.

Via een omweg terug naar de route,..gisteren was een flinke afdaling,..dat leek me geen goed begin van de dag.

Zuid-westen wind,..overwegend tegen dus,..en wat heuvels overwegend asfalt fietspaden,…ging goed.

Beter op de fiets dan gisteren,..👍.

Wat er open was voor koffie oid., was simpelweg overbezet,..dus niet gedaan,..veel dagjesmensen, en weinig open,..dan krijg je dat.

Doorgefietst,..bij een tankstation wat koud drinken en twee Snickers,..ging prima.

De camping is een gigantische outfit,..maar kostte me slechts €12,-,..en een geweldige douche.

Er was zelfs iets van een restaurant, dus ik dacht,..NU die schnitzel etc.,..

Echter, er kon niet gepind worden,..ik had niet genoeg cash,..er viel niets te regelen, ook niet bij de receptie,..waar mijn bankpas wel werkte,..Enfin,..lekker weer mijn spaghetti-specialiteit met pesto,..tussen de regenbuien door,..Ajax ook al verloren,..Kortom, vroeg naar bed.

Morgen eens kijken hoe het gaat,..lijkt te gaan regenen midden op de dag,..misschien een lunch,..eerst pinnen ergens 👍🙏.

Vandaag 74 km, 593 hm

Paar fotos,…

1. Heleen:
    23 april 2023
    Pechvogel, een schnitzel binnen handbereik en dan toch nog misgrijpen 🥴
  2. Eric Visser:
    23 april 2023
    Komt vast goed, komende dagen, in NL,..🙏🙏
  3. Rene:
    23 april 2023
    Je schiet al mooi op Eric! Hoop dat je ook nog een andere maaltijd kan scoren 🙂💪
  4. Eric Visser:
    24 april 2023
    Vandaag is hopeloos, qua weer,..vroeg gestopt, denk pizza vanavond,..als de regen stopt,..nu tentje, wachten 😡😡😡
  5. Heleen Berendsen:
    24 april 2023
    Je nadert de grens Eric, nog 150 km naar Deventer. Ik hoop dat je beter weer krijgt. Zet hem op.🙋‍♂️
  6. Eric Visser:
    24 april 2023
    Vandaag niet gelukt, wat een droevenis,…😡