Dag 3 - Praag

2 augustus 2021 - Praag, Tsjechië

Vanochtend op de fiets naar vertrekpunt van de tour. Groep van 10p. Gids-dame was in Praag, sinds Juni en wist veel te vertellen. Was leuk om op plaatsen te komen waar je ws zelf niet was gekomen, dat had gemidt of waarvan je de achtergrond niet wist. Ik ben normaail niet zo van de groepsexcursies, maar dit had toch wel degelijk toegevoegde waarde. Het fietsen door de stad plus het mooie weer hielp ook.Haar als enige nog een fooi gegeven, ze deed het goed. Uiteindelijk op ee; marktje ook bananen weten te scoren, altijd lekker onderweg, morgen.

Vanavond eten bij een Tjechie’s restaurant, niet die ik gisteren toonde, dat is een keten, ws wel goed, maar massaal. Er een gevonden op loopafstand en gereserveerd.

Morgen richting Pilsen, ben ontzettend benieuwd hoe het fietsen gaat in Tjechie,..hoe de geplande wegen zijn, de heuvels etc.,..We’ll see.

Een goede maaltijd en goed ontbijt morgen doet wonderen voor zo’n fietsdag. Heb er flink wat foto’s bijgezet.