Dag 22: Landeck an de Lech, naar Dillingen an der Donau

22 juni 2023 - Dillingen an der Donau, Duitsland

Vanochtend vroeg wakker, hoorde de Zuid-Koreaanse fietser aan mijn Blauwe CE stekker rommelen,..hij kwam ‘m netjes teruggeven 🙏.

Toen maar verder ingepakt,..07:15 op de fiets, bank zoeken, geld gepind, toen op weg, op zoek naar backerei,..eerst verkeerd gefietst naar beneden naar Altstad, toen weer omhoog, toen weer verder naar beneden,..prachtige oude stad,..goede bakker,..Als men naast bakkerij, ook Konditorei heet, is er in ieder geval ook een toilet voor klanten,. Leerpunt!!

Ik zag de Koreaan ook wat verdwaasd op het plein staan,..hem later kwijtgeraakt.

Vandaag ging het fietsen geweldig, zeker de eerste paar uur,..de weinig hoogtemeters & grote schnitzel-combi deed zijn werk, denk ik dan maar.

Later toch nog best forse klimmetjes, zelfs nog wat gelopen. maar over het algemeen goed te doen.

Camping met meerdere stellen, de een gaat nasr Rome, de ander fietste reeds heen, en nu met zijn vrouw terug vanuit Innsbruck,..Een andere kerel is al 6w onderweg, maakt allerlei omwegen,..

Wat gedronken met 4 en ook gegeten,..
Weersverwachting van onweer en paar uur forse buien, leek begonnen, dus maar naar bed,..nu weer gestopt,..Maar paar uur extra slaap is prima.

- Vandaag 93 km en  377

- Totaal nu 1749 km en 11415 hm