Dag 23: Dillingen an der Donau naar Ellwangen

23 juni 2023 - Ellwangen (Jagst), Duitsland

Gisteravond dus een geweldig noodweer,..van een paar druppels, om 2100 tot 23:30, zwaar onweer, slagregens,..en toch gewoon in slaap gevallen,..nog even er uit toen het droog werd en verder geslapen,..om 06:00 eruit en om 07:15 op de fiets. Het stadje had een prima bakker en wat leuk was dat er erg jonge jeugd, 6-7-8 jaar daar hun lunch broodje kwam kopen,..Jongens, meisjes,..Ik wil graag dat broodje,..werd ingepakt. Wat kost de Fanta,..zoveel,..rekenen,..doet u toch maar dat andere broodje,..enfin, dat soort gesprekjes,..en allemaal een veel te grote rugtas op de kleine schoudertjes,..twee cappuccino gedronken, alleen al om dit te volgen.

Doorgefietst,..en bij een tweede bakkertje kwam het fietsstel Casper en Ineke ook koffie-drinken,..leuke lui,..en met hen doorgefietst,..Komen uit Houten,..Zij werkt in Wageningen, Kwaliteits borging in de Zorg,..Hij doet internationalisering op de Universiteit Utrecht. Later kwam er nog een vierde kerel bij,..

Onderweg moesten we een flink stuk om,..vanwege een hardrock festival,..fotootje op afstand.

Op de camping een camperplaats bedongen, waar we nu staan met drie tentjes,..bij een flink buitje regen besloten om toch weer niet te koken en toch maar bier en schnitzel. De 4e man,..Henk, ook een historie in regio Emmen,..leuke gesprekken over ‘old days’,..

- Vandaag zou een overwegend dalende etappe zijn,..maar met straffe wind, en toch nog 383 hm,..maakte het nog best een pittige dag met ook 74 km.

- Totaal nu : 1823 km, met 11798 hm

- Paar fotootjes slechts,..o.m. van de donkere luchten en weerssituatie.

Het uiteindelijk wel drooggehouden,…morgen weer zonnig en de wind is gaan liggen

En morgen eens kijken,..Er is een camping op 50, en 65 km,..daarna onduidelijk,..

1. Jetske:
    23 juni 2023
    Mooi die donkere luchten boven de korenvelden.
  2. Frits:
    24 juni 2023
    Ja, je foto’s lijken steeds beter te worden.
  3. Suze Beerten:
    24 juni 2023
    Wat een leuke vermakelijke tocht!
  4. Eric Visser:
    24 juni 2023
    Klopt,..mooi gefietst, grappige dingen meegemaakt, leuke mensen ontmoet,..
  5. Frits:
    24 juni 2023
    Ben je nog wel op weg naar Rome?
  6. Eric Visser:
    24 juni 2023
    Nee, nee,..ik heb de Frontlijnroute gedaan, toen door Zwitserland, Oostenrijk en ben nu op de weg terug naar NL, via de route Dl 1, naar Rome, maar dan in omgekeerde richting
  7. Frits:
    😎😎