Dag 8 - Saint Romain de J. naar Pont d’Ain

29 april 2022 - Pont-d'Ain, Frankrijk

Een niet zo’n enerverende dag,..was best moe na gisteren, dus uitgeslapen, ontbeten in opkomende zon en na nog mails beantwoord, geen werk,.😀.rond 1015 uur op de fiets.

Paar relatief kleine heuvels, kort en heftig, noem ik dat,..een pain au raisin gescoord, magisch Franse doping,…en onderweg nog een koud Lipton ice drankje.

Ik had 52 km of zo, gepland, maar het bordje Camping op 45 km, en een Super U in mijn gezichtsveld, maakte dat ik even ging winkelen,..wat een ellende in zo’n grote shop,..vind ik altijd al,..en toen naar de camping,..

Wilt u elektriciteit? Ik zei,..Oui,..op de vorige camping had ik nl. ‘illegaal’ de oplader aan de blauwe stekker gehangen,..Dus nu maar betaald.

Afrekenen? Oui,..pak mijn pasje,..,..Kon niet😡 De 21e eeuw was hier nog niet doorgedrongen. Ik weer ‘lekker’ op mijn fiets,..naar stadje,..viel mee,..gelukkig!!

Het weer vandaag was licht bewolkt, overcast,..en op de camping zwaar bewolkt,..jammer,..

Nu regent het,..even mijn oplader redden 😡..viel mee 🙏.

Morgen ik geloof 58 km,..en de dag er na,..62 km,..met daarin het ECHT hoogste punt,..Dacht dat ik dat al gehad,..maar dat was BIJNA het hoogste punt en ook lastig.

Anyway,..verder weinig te melden,..heb nog Europese Gigabytes op mijn account,..dus ga vroeg liggen,..kijk dan nog even TV op de iPad dus,..en dan weer op tijd op,..

Dag : 46km - 150 hm

Totaal : 389 km - 3210 hm

1. Peter:
    29 april 2022
    Rustig dagje, zo te horen. Goed om even kalm aan te doen
  2. Jetske:
    29 april 2022
    Regen, dat kunnen we hier ook wel gebruiken! morgen hopelijk weer een zonnetje, en een pain aux raisins natuurlijk..XX