DAG 24 - NOORWEGEN : Trondheim - Oslo (Trein)

5 augustus 2022 - Oslo, Noorwegen

Vanochtend vroeg op het station,..en gelukkig was de trein er ook ruim voor vertrektijd,..rustig fiets en fietstassen inladen dus.

Lang verhaal kort,..treinreis van 7 uur,..wat mooi was dat ik door het landschap reed,..sneller,…waar ik in zeg 18 dagen doorheen ben gefietst,..sommige wegen, riviertjes en grote meren had ik eerder gezien,..uit een iets ander perspectief,..maar leuk om weer te zien,..Wat een geweldige landschappen.

In Oslo,..treinstation, naar m’n hostel,..na wat woorden met de receptionist, mocht de fiets uiteindelijk binnen staan,..en niet ‘ergens achter’,..

Op de kamer bleek dat het aan mij geallokeerde bed, nog niet was afgeruimd, zoals je behoort te doen,..als je vertrekt.

Later bleek dat waarschijnlijk iemand voor het gemak maar in dat bed was gaan liggen,..een ander was nog vrij nl.

We’ll see,..hoe de blijkbaar Poolse dame zo reageert, als zij opnieuw haar bed moet opmaken,..en ik me ‘haar’ bed heb toegeeigend.

De twee studenten,..een Tje h,..hiker,..en Italiaan,..doet Interrail, met Flixbus,..morten morgen om 5 en 6 uur op,..vroege vluchten,..

Mooi moment om ook redelijk op tijd te gaan fietsen,..naar Drammen,..45 km,..of zo,..Mooi weer,..prima dus.

Geen fotos vandaag