1e dag, op weg naar Heinsen, Teutoburgerwoud

26 juni 2020 - Heinsen, Duitsland

Op tijd weggegaan vanochtend, nog even paar boodschapjes en kalm op weg,..

Ik had gisteren op de site van de Wereldfirtser nog een camping gezien, even langsgereden, wel leuk, maar te massaal, wel mooie omgeving. Koffie gedronken en door,..

In de buurt van Heinsen, heuvels, prachtige vergezichten en plaatsjes eindigende op -berg,..Dit belooft wat met fietsen,

’Buren’ hier zeiden dat het wel meeviel,..dus daar houd ik ze aan.

Receptie en toiletgebouw, slechts toegang met mondkapje, Nederlandse eigenaren, beheerders,..makkelijk.

Riviertje waar ik op uitkijk, de Weser,..50% Nederlanders, gemiddeld grote camping,...

@@@@@@@

Zojuist biertje gedronken op terras, bij receptie, twee Nederlanders daar, even gekletst,..zij op leeftijd, mijn leeftijd, waarschijnlijk,..pfff

Na even kletsen is zij dus opgegroeid bij waar wij nu wonen, letterlijk om de hoek, tegenover de speeltuin,...heel apart!

Nog even doorpratende, hij ook in Deventer gewoond, maar ook in Emmen, Emmerhout, zelfde kroegen etc.

Hij ‘jack of all trades’, van drummer, via Marketing-NIMA, CEMSTO en ook vloeren leggen op de Zuid-As, maar, ook bij Shell, maar ook nog in Groningen gewoont,..

Heel gesprek, zo grappig,

Nu snel wat eten en route en voorbereidingen voor verkenning omgeving,..!!