2019-08-18 Hanze Route - De Twintigste Dag

18 augustus 2019 - Bernau bei Berlin, Duitsland

De Twintigste Dag

Hallo, inmiddels gisteren rond 7:45 op de fiets.
De avond ervoor ‘slecht’ gegeten, maaltijdsalade en bak kwark, muesli. Na ‘s ochtends yoghurt met havervlokken, kon ik de eerste twee heuveltjes prima doen,..daarna gereden op rand van hongerklop, na 40 km, begon ik mentaal ook vormen van erosie te vertonen,..
Uiteindelijk ‘gered’ door bij een tankstation, twee bockworst, met brood en mosterd naar binnen te slaan, met twee ijskoude, zoete drankjes,..toen ging het wel weer.
Toen nog bij een forse regenbui geschuild, met capuccino/kwarktaart....en toen de zon scheen later, ook nog twee bollen ijs. Lichamelijk ging het wel weer.
In mijn mentale dip, eerder die dag had het idee reeds postgevat, om de laatste week toch NIET te gaan fietsen. Trein vanaf Berlijn, leek plots een heel mooi einde van deze leuke tocht.
Zogezegd, zo gedaan, gestopt in voorstad Berlijn, treinkaart gekocht, voor mezelf en fiets, lekker duur voor volgende dag 😭
en toen hotel gezocht, lekker gegeten en geslapen.
Gelukkig mocht ik vroeger thuiskomen van Jetske,..pfff!!
Na de middag, trein van Berlin Hbf en rond 19:30 in Deventer.

Dank voor jullie meeleven, opmerkingen van support enz.