Dag 14: Bensdorf (F) naar Waldshut - Tiengen (D)

14 juni 2023 - Waldshut-Tiengen, Duitsland

07:45 op de fiets,..eerst lekker dalen,..stukje bos, waar ik blijkbaar de grens met Zwitserland passeerde,..en dat gebeurde nog een keer of wat,..Bakkertje, kopje koffie,..niet goed,..later nog een tweede poging, die was OK.

Er zaten nog steeds vervelende, weliswaar korte heuveltjes in het traject,..maar uiteindelijk ging het prima. Voorsteden van Basel, prachtig, duur, aangeharkt, opgeruimd, alles goed geregeld, mooie snelfietswegen,..Helaas ging de route, ook vaak langs snelwegen,..dat was minder,..

Ik kwam door mooie plaatsjes, denk Zwitserland, maar ook vaak onduidelijk, aan welke kant van de Rijn ben je, en na twee, drie bruggen ben je de draad kwijt,..Voor eventuele gesprekken maakt het niet uit, iedereen doet maar wat, Frans, Duits,..maar ook Engels, be-my-guest.

Uiteindelijk kwam ik in mijn target plaatsje, camping aan de Rijn,..inderdaad de Rhein-Camping,..met een restaurant,..en dit blijkt dan weer Duitsland, met alleszins redelijk geprijsde super-schnitzels op het menu,..In Zwitserland natuurlijk een stuk duurder,..dus ik ga op z’n Duits, met bier, vandaag die super-schnitzel speciaal verorberen,..

- Vandaag al met al vandaag weer 96 km met 543 hm, dit brengt het

- Totaal nu op 1160 km, met 8198 hm

Even verder eerst de electronics opladen, en dan 🍺 met schnitzel

Paar fotos geplaatst

- After-dinner note + extra foto : Het was HEERLIJK 🍺🥩

- After, after dinner foto’s van langzaam ondergaande zon, boven de Rhein