Dag 24 - Klein plaatsje naar Nevers

24 juni 2024 - Nevers, Frankrijk

Na een goede nacht, heel donker, heel stil, wakker door de vogels.Kalm aan gedaan en 08:00 uur op de fiets,..Wat kleine heuveltjes en ook langs Loire, kanalen, sluizen en een mooi Anton Pieck achtig plaatsje, aan de rivier,..Mooi kerkje.

Nam foto’s van een drietal, die van mij ook foto’s gingen nemen als tegenprestatie.

Had gepland 97 km, maar na 70 km vond ik het genoeg,..Begint warmer te worden en dan is vroeger weg beter,..

Morgen zijn er meer hoogte meters dus weer op tijd weg.

Mijn Belgische naamgenoot is ook weer gearriveerd, nog even een biertje samen, later.

Morgen naar Chaumot, en daarna naar Auxerre

Foto’s van vandaag bijgevoegd

- Vandaag 69,8 km met 193 hm

- Totaal 1188,4 km met 13143 hm

1. Heleen:
    24 juni 2024
    Heel goed, Eric. Rugzakje voor het voorwiel! Dan kun je hem onmogelijk vergeten, tenzij je eroverheen rijdt!
    Lekker weer, maar dan ook gauw wel weer warm. Maar na al die regen van de laatste weken moet dat toch ook wel weer genieten zijn. Prachtig dorpje, mooi kerkje!
  2. Eric Visser:
    24 juni 2024
    Goed gezien, Heleen,..dat rugzakje voor het voorwiel,..Al doende leert men!! Het is verademing om ‘s ochtends met een klein zonnetje al weg te fietsen en ‘s middags op de camping,..in 20 min. kleren of wasje droog,..Zo hoort het!!
  3. Suze Beerten:
    24 juni 2024
    Ziet er heerlijk uit!! Wil ik ook!
  4. Eric Visser:
    25 juni 2024
    Eten van het menu-bord of fietsen in de foto-landschappen??
  5. Jan Blum:
    25 juni 2024
    Hi Eric. Mooie plaatjes en ziet er nu erg relax uit allemaal na al die horror verhalen afgelopen week. Grappig. Zag ook die rugzak en had idd dezelfde gedachte als Heleen. En door !
  6. Eric Visser:
    25 juni 2024
    Het is een stuk leuker en prettiger fietsen, ook voor mede-vakantiegangers en camping-eigenaren,..iedereen in goede mood!!

Jouw reactie