DAG 25: Kunzelsau naar Neckarzimmern

25 juni 2023 - Neckarzimmern, Duitsland

Vanochtend met z’n vieren om 08:00 uur bij de lokale bakker,..en toen op weg,…het beloofde een makkelijk dagje te worden en inderdaad,..weinig hoogtemeters, maar toch een mooie tocht,..zie de fotos,..

Onderweg, we hadden gepland een lunchstopje,..maar het bedoelde plaatsje, lag aan de rivier, maar het centrum irritant hoog erboven,..dat hebben we dus maar niet gedaan,..dus pas na 64, 65 km een plaatsje, met een italiaans restaurant,..heerlijk gelunched, flink koud drinken, en wat spagheti Aglio Olio,..bijna net zo lekker als thuis.

Naast ons komt een dame zitten, blijkt Nederlands,..blijkt haar dochter te verhuizen, een Handball professional, ingehuurd door een Duitse club,..

De laatste paar km voor de camping moesten we een brug over, met      slechts trappen en een baan waar jeje fiets op naar boven moest duwen,..met vereende krachten elkaars fiets naar boven geduwd,..een killing exercise, aan het einde van de tocht.

Camping is prima,..eerst twee keer de tent bijna opgezet, alvorens een andere plaats beter leek,..na 3 x,..OK,..🙏

Heerlijk bier, goed gegeten,..morgen gaat een ieder zijns, haars weegs, Henk naar Heidelberg, ik iets verder, Caspar en Ineke in de slow-mode, naar Heidelberg,..Was leuk even in een groep!!

- Vandaag 74 km, met 155 hm

- Totaal 1964 km, met 12304 hm ( 24 fietsdagen dus 82 km/d & 512 hm/d)

- Fotos geplaatst

1. Heleen Berendsen:
    25 juni 2023
    Na weken alleen trappen is zo’n groepje een gezellige afwisseling
  2. Eric Visser:
    25 juni 2023
    Klopt, was gezellig,…morgen nog naar Heidelberg, met Henk,..en dan weer alleen verder,..Was idd. een mooi intermezzo op mijn reis.
  3. Frits:
    27 juni 2023
    In een groepje. Mooi ook dat je het kon laten gebeuren en er lol aan beleefde.