Voorbereidingen & Morgen weg

31 mei 2023 - Deventer, Nederland

Nu alles voor de zoveelste keer ingepakt, weglaten wat toch eigenlijk niet mee hoeft,..of slechts voor de zekerheid, als,..en nu toch maar weggelaten

Mijn twee kleine Ortlieb-tassen achterop, dus de zgn. twee Frontrollers, nu aan de achterzijde. Op de bagagedrager een waterdichte zak, met de kampeerspullen, tent, slaapmat, slaapzak, lakenzak, stoeltje, stove, pannen etc. Zie foto, voor indruk.

Gewicht van deze drie tassen is 14 kg. Met extra nog wat water, brandstof en zo,..een mooi gewicht en reductie van ongeveer 10 kg vs. vorige jaren.

Ik ga TOCH naar Nieuwpoort fietsen morgen, ook al een camping gevonden,..receptie echter slechts tot 1700 uur open,..ga ik niet halen, ondanks de forse Noordenwind morgen, die me gaat helpen om de route langs de kust, Breskens - Nieuwpoort in hopelijk gezwinde spoed af te leggen.

Morgen even (weer) bellen, receptie vandaag was nl. vandaag dicht, ondanks dat een moeilijk Belgisch sprekende vrouw toch opnam,..denk een schoonmaakster. Wist ook te vertellen dat het hek, ‘remote’ kan worden geopend,..Eerst dus maar even bellen morgen, voor duidelijkheid.

Morgen in de trein even kijken, waar ik nog een boodschapje kan doen, vlak bij de camping,..want om nu direct weer met mijn noodpakket havermout te beginnen, is geen goed begin van de vakantie.

1. Frank:
    31 mei 2023