2019-08-06 Hanze Route - De Achtste Dag

6 augustus 2019 - Ratzeburg, Duitsland

De Achtste Dag

IMG_5975IMG_5978IMG_5981IMG_5982IMG_5983IMG_5984IMG_5985IMG_5986IMG_5992

Vandaag de rustdag, zou even rustig naar stadje lopen en de bus pakken, maar het busstation lag een stuk buiten de stad, dus had er al 6,5 km opzitten voor ik in de bus zat,..!!
Lubeck is een prachtige stad, veel oude Hanze-tijd gebouwen in goede staat, prachtige kerken, leuke winkels,..en goede ‘kaffee und kuchen/torten’.
Tijdje rondgelopen en toen weer het busstation opgezocht, opstappen in de stad vergt wat meer voorwerk.
Bus kwam en netjes op weg door Ratzeberg, was de afspraak;
Ik zou er op een herkenbaar punt wel uitstappen.
Hield op Google maps in de gaten of dat goed ging komen, ging lang goed, maar op een tweesprong ging de bus toch verder van het stadje, op STOP gedrukt, maar de volgende halte was ver in de outskirts,..kortom voor ik weer op bekend terrein was en weer de terugtocht naar de camping kon beginnen, met de rugzak met boodschappen,...pfff, was versleten.

Verder was het lekker zonnig