2019-08-12 Hanze Route - De Veertiende Dag

12 augustus 2019 - Boltenhagen, Duitsland

De Veertiende Dag

Hallo,
Vanochtend vroeg zag ik gelukkig dat het pakket het regionale GLS centrum had verlaten, en een uur of twee later zag ik de boodschap dat ‘delivery was expected today’,..goed nieuws dus!
Het weer was prima,...boodschapje, een uurtje op het strand, eens geinformeerd, hoe laat pakketdiensten afleveren, bij de receptie. Voor 15:00 uur normaal gesproken.
Ik rond 13:30 uur mezelf onledig gehouden daar,.. en rond 14:30 maar eens gevraagd,..                                                                                                                                                                                                                   O ja, het was er al,..ik mee naar de camping directeur, en wie schetst mijn verbazing, die zat al met mijn zadelrail in zijn hadden, pakje dus opengemaakt.
Merkwaardig, mijn Duits was te slecht, en wilde op dit voor mij mooie moment er geen punt van maken, maar raar was het wel.
Had wat twijfels bij de buiging, vorm van de zadelrail, maar na een telefoontje of twee zat de rails toch zoals hij moest zitten, volgens hen.
Vanavond op de goede afloop mezelf getrakteerd op een groot ijsje met drie bollen,..!!
Op de de terugweg uit het dorp, liep ik nog eens tegen een straatartiest voorstelling aan, was geweldig.
Deze combi van jongleur, slangenmens en vuurspuwer, deed op enig moment zo’n beetje alle moeilijke yoga-houdingen, eerst balancerend op een klein kistje en daarna op een rijdende fiets,..                      Een imposante show!!
Teruglopende kwam ik nog op een weggetje welke ik had gemist, met allerlei leuke gelegenheden,..een volgende keer misschien.
Morgen dus weer op de fiets,..probeer op tijd weg te gaan, sta op een leeg veld, dus zou een goede nacht moeten worden.
Gisteren met oordoppen, geen succes,..deze oordoppen uit jaar nul, hadden alle flexibiliteit verloren, zelfs na handwarme manipulatie was daar geen oorgang-vorm meer in te krijgen,..gelukkig gedroegen de kids zich redelijk,..
Begreep ook dat dit het einde is van Duitse vakanties, voor wat het waard is,..is idd. veel rustiger op deze camping nu, en hopelijk dus ook op volgende campings.
Volgende camping ligt in Borgerende, zo’n 84 km, moet te doen zijn na deze rustperiode
Dus ‘Morgen geht’s wieder los auf dem Fahrrad’!!