3e dag Heinsen, Teutoburgerwoud

28 juni 2020 - Heinsen, Duitsland

Na alle commotie met portemonnee, gisteravond, toch weer prima geslapen. Op tijd op en 8:15 zat ik op de fiets. Had een route van internet, ongeveer 70km. Eerst naar Polle en toen beetje omhoog,..daarna ging de track van de weg af,..OK,..toch maar volgen,..ging omhoog, pad werd een bospad, nauwelijks verhard, zeker niet relaxed fietsen,..en het bleef omhoog gaan. Bij elke bocht de hoop dat het af zou vlakken,..maar helaas,..goede nieuws was dat ik met de juiste versnelling wel lekker kon blijven doortrappen,..denk dat het wel 30-40 min flink omhoog ging.

Daarna een beetje afdalen, dat was fijn,..op een normale weg.

Maar al snel ging de route weer het bos in,..deze keer tikkie minder steil, maar zeker zo lang,..ook gered. Pfff,..dit was voor mij wel een zelf overwinning, dat ik toch ook de hellingen, langdurig aan kan,..dat geeft fiets-vertrouwen, voor de toekomst.

Het restant van de route, iets anders gereden, op de weg gebleven,..kon even geen bospad meer zien.

Het weer was redelijk, overwegend bewolkt, af en toe een streep zon, maar weinig langdurig, dus fietsjas aangehouden.

Bij mijn eerste stop, koffie met gebak, lag er op het blad een invul formulier voor personalia, ivm. Corona,..wel netjes.

Nu een lekker bierje, op het bergklassement.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade